- bada i betong...

Näe, det ska vi förstås inte göra. Men jag har lyckats att få fästmannen till att gå med på att vi ska ägna första maj till betongpyssel. Jag har nämligen mer eller mindre lyckade, mest misslyckade egna erfarenheter och tror nu att allt ska bli så bra, bara man är två. Om ni inte hör något mer om betongprojektet så fråga inte - förmodligen gick det åt skogen i sånt fall.

Hur som helst, lite inspiration:
Fantstiskt vackert bord från
Edition Compagnie.
Tove Admans fina ljusstake som jag typ alltid har velat ha men aldrig köpt.
Nordforms underbara markplattor, kaprifol.

177762-459177762-456image461

Kommentarer
Postat av: Lily of the valley

Snyggt, snyggt, snyggt! Jag älskar betong! Skulle vilja göra ett bord och några krukor kanske ett fågelbad. Får se om det blir nu under våren eller sommaren. Lycka till med ditt projekt! Spännande och läsa om hur det går!
Kram
Lily

2007-05-01 @ 09:42:28
Postat av: cleo

Det där bordet är jättevackert. undrar hur man gör ett sånt? :-)

Postat av: Bodil

Men hallå, hur snygga var inte de där betongplattorna? Om jag skulle få för mig att starta en ny karriär som formgiver skulle jag absolut välja att jobba med betong. Så vackert. Kram.

2007-05-01 @ 20:24:04
URL: http://gladjeamnen.blogg.se
Postat av: Hidden Games

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2010-01-25 @ 09:24:00
URL: http://hidden-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback