- trött och frusen

Kakelugnen ryker in och jag fryser av trötthet så att jag skakar. Planen var att jag skulle sitta uppe halva natten och jobba med två halvsidesillustrationer till en tidning med deadline imorgon lunch. Suck. Det går inte. Sova nu. Jobba... sen...

Att krypa ner mellan råfuktiga lakan är inte vad man längtar efter just nu - men det finns en räddning. Första gången jag sov med en varmvattensflaska var på en semester i Skottland för längesen. Jag tyckte mest att den var bökig, alldeles för varm och i vägen. Nu är den min räddning. Och jag har två.

image370


Dessa varmvattenflaskor ser lika ut oavsett var man köper dem, enligt min erfarenhet. Men billigast är de nog på
Clas Ohlson - för 29 billiga kronor.


Kommentarer
Postat av: cleo

Oj, det får nog bli ett inköp nästa gång jag är på Clas Ohlson. Krya på Dig!

Postat av: art[e]fact

Åh, ska fundera på att införskaffa en sådan! :)

2007-04-11 @ 09:32:02
URL: http://artefact.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback