- bokstäver uppåt väggarna

Wonderful Grafitti är ett företag som skapar texter för väggar. Ordbilderna är utskurna i vinyl och fästs direkt på väggen. Om du är sugen så har de ett vansinnigt avancerat program för att designa din egen text. Annars kan man kolla runt bland kundernas egna inskickade bilder, för att få idéer.

Jag hittade inga priser på sajten men antar att det är väldigt dyrt (särskilt med frakt, tull och moms). Ett alternativ är att köpa kontaktplast (eller hyllplast som jag alltid kallat det) på tex Kreatima. Skriv ut din text på skrivaren och använd det som mall till att skära ut bokstäverna från kontaktplasten. Häpp - så har du gjort din egen text för en hundring!

177762-81177762-83177762-84
 


Kommentarer
Postat av: Anna

Hittade denna svenska siten som säljer samma sak :-)
http://www.myfirstroom.se/

2007-03-29 @ 11:54:37
Postat av: anna örnberg

Kolla vilket skyltföretag som helst i din närhet. Du kan be dem skriva ut vilken text som helst i vilket typsnitt som helst och önskad storlek. Då får du färdigutskuret i tunn plastfilm, hela texten på ett vaxat papper och det är lätt att gnugga upp den som vilket klistermärke som helst på väggen.
Det har jag gjort hemma på köksväggen.
hej hopp :-)

2007-05-28 @ 22:16:35
Postat av: Josefine

Även inredningsmotiv.se har det, och kanske även vimsadekor.se (jag kommer inte in på deras sida just nu, så jag kan inte säga säkert).

Postat av: Tarjeitina

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2009-02-11 @ 10:05:50
URL: http://tarjeitina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback