- servetthållare

177762-82177762-81

Såna där servetthållare som finns i korvkiosker och på caféer, var kommer de ifrån egentligen? Jag har länge varit sugen på en sån där och har letat på alla möjliga ställen när jag varit ute och rest. Servetthållarna på mitt stamcafé kommer från Florens ? där jag faktiskt har letat, utan att hitta några.  


Nu har jag i alla fall hittat den rätta sorten, på den svenska sajten
bluebox. Modellen laddas med vanliga, dubbelvikta servetter i storlek 33x33 cm. Perfekt! Nu undrar jag bara om jag ska beställa en i aluminium eller en röd?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!

Skitbra blogg!Min nya favorit.

Älskar design och inredning.



Även jag har varit på jakt som en galning efter en retroinspirerad servetthållare men inte hittat någon.

Dom på bluebox hade massa mönster på och jag är ute efter en enfärgad med aluminium kanter.

Tänkte höra om du vet nått ställe man kan få tag på såna?

Helst inte cabanaz servetthållare.



Hare bäst.Kram maria

2009-03-10 @ 15:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback