- om nytt!

Men jisses vad dålig jag är på att sköta om min blogg just nu (och att svara på kommentarer, skäms). Jag utlovar skärpning - vilken vecka som helst nu...

Men det händer grejor - ödet kom i onsdags och viskade i våra öron om ett nybyggt område som kanske skulle vara intressant. Jag googlade och häpp! Det visade sig att det fanns en lägenhets-fyra kvar (vi hade gärna flyttat till en femma men har plan på att göra ett rum till två). Billig var den dessutom (nåja det går ju att diskutera vad som är "billigt" i Stockholmstrakten, billig i det här fallet betyder att vi får det lite knapert men med lite storkok har vi nog råd).

Så nu har vi bestämt oss! På måndag skrivs kontrakt och inflytt sker till sommaren (vilket är perfekt för då hinner bebis komma i lugn och ro). Tjena vad snabbt det gick!

Huset har liggandes falurödpanel med spröjade fönster. Inte illa må jag säga.

Nåja. Tankarna snurrar och jag har helt oväntat fått hela familjen intresserad av heminredning lagom till mässan. Perfekt! Så idag bär det iväg till mässan! (med ett stopp för att titta på bygget som lämpligt nog ligger på vägen). Iiiih, vad roligt! 

Bilden nedan är från
Sirius Lysdekorationer. Bilden får funka som inspiration till de stora barnens rum som även i framtiden kommer att bo halvtid hos oss (funderar alltså på lite alternativ till anslagstavla).

image624

image625

Kommentarer
Postat av: Lina (Inredning och design)

Grattis!

Postat av: scrolla

Tack! :)

2007-10-09 @ 20:27:05
URL: http://scrolla.blogg.se
Postat av: Glennaurora

Great page I will be a return visitor!

2009-03-27 @ 08:32:51
URL: http://glennaurora.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback