- GOTT NYTT PÅ ER!

Håhåjaja. För att skapa lite spänning i tristessen samt att fira tre veckor här uppstod igår lite spännande saker som gjorde att jag fick flytta till förlossningen i all hast. Och jo, det var en stund där vi trodde att det skulle bli en bebis med årgång 2007. Men nej - nu är jag tillbaka på mitt rum och jag ligger ner mer intensivt än någonsin för att bebisen ska hålla sig till nästa år.

Jag trodde att jag skulle ha ork och kraft och uppdatera scrolla lite här under veckorna, men det verkar segt med det. Är mest trött hela tiden. Men hur som helst - vill jag tacka för alla era kommentarer och önska er ett GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: Linda

Håller tummarna för att bäbisen håller sig på plats lite till. Gott nytt år!

Postat av: Åsa

Oj, har precis hittat hit och läst tillbaka. Vilken trevlig blogg! Gott nytt bebisår!

2008-01-01 @ 12:00:15
Postat av: Lisa

Har du det trist där på sjukhuset, har du varit där hela julen? Får du gå upp ur sängen eller måste du ligga hela tiden? Jag håller tummarna att hon håller sig inne ett bra tag till!

2008-01-01 @ 14:32:06
URL: http://mittlillahus.blogspot.com
Postat av: Lilla jag

Gott nytt år till dig och din lilla bebis!

2008-01-01 @ 15:43:22
URL: http://irenev.blogg.se
Postat av: Erica

Gott Nytt År! Hoppas lilla/e bebisen håller sig kvar ett tag till. Kram!

2008-01-01 @ 20:06:46
URL: http://www.dreaminpink.se
Postat av: scrolla

Tack!
:)

Jo. jag får gå på toa och jag får duscha, men inte lämna rummet (på egna ben). Idag ska jag dock få se lite av världen eftersom jag ska åka rullstol till ultraljudet! Jäj! Dagarna går ganska fort ändå, eftersom det är många rutinundersökningar och jag är hemskt slö så jag slumrar mycket.

jag var faktiskt härifrån lite på julafton. Rullstol och framkörd bil, men nu har det blivit lite allvarligare så nu verken vågar jag eller vill jag ha permis.

Idag tänkte jag orka blogga lite. :)
Hej!

2008-01-03 @ 13:00:14
URL: http://scrolla.blogg.se
Postat av: Lina

Hoppas bebis stannar kvar lite till!!
Har en idag ganska stor kille på 4 år, men han vägde bara 475 gr då han föddes i v.25+2. Så den berg och dalbanan önskar jag ingen...
Gott nytt år! och tack för en trevlig blogg.

2008-01-04 @ 18:35:19
Postat av: Anna

Antagligen så är det en dum fråga, men jag kan inget om bebisar och förlossningar... Om vattnet har gått, hur kan barnet då ligga kvar? Är det inte det som är själva meningen, att barnet ska ut när vattnet går?

2008-01-05 @ 10:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback