- laptopväska?

177762-145


Jag gick och skaffade mig en stoor laptop nyligen (en 17-tummare) - och har de senaste veckorna försökt att hitta en inte alltför ful väska som den går ner i. Jag kan mycket väl tänka mig en "vanlig" väska som jag sen själv stoppar med något mjukt. Och eftersom jag alltid har gillat väskor av galon blev jag glad när jag faktiskt hittade en sån som jag tror skulle kunna funka.

Dessa väskor från
Ehrenwert säljs i Stockholm av Wohnzimmer på Kungsholmen. Ehrenwert har även en webshop men eftersom jag inte kan tyska vet jag inte riktigt om man kan beställa till Sverige. Helst av allt hade jag ju velat ha en Freitag, men eftersom jag då hade fått lägga på en tusenlapp så får jag nog snällt nöja mig med en av dessa som kostar kring 500-600 kronor.



177762-141177762-144177762-142177762-143

Uppdaterat: jag tog mig till Wohnzimmer idag bara för att upptäcka att just idag var det stängt eftersom de var på inköpsresa. Just typiskt. Men väskorna hängde i fönstret och hm... Jag vet inte... De kändes lite slarvigt gjorda. Ska kanske sy något ändå? Fick en idé på väg hem därifrån....


Kommentarer
Postat av: Lena

Kul blogg! Tackar för alla tips! Jag kan kanske tipsa tillbaka om laptopväska. Köpte min på mabag.se Det blev en ACME MADE. Skitsnygg och slimmad. Min mamma har en widescreen och bär massa pärmar etc varje dag. Hon köpte en OXIO Sheenko travel. Hon är nöjd. Väskan är snyggare i verkligheten än på bild. http://www.mabag.se/Startsidan/dåldsida/tabid/649/List/1/CategoryID/12/Level/1/Default.aspx

2007-06-20 @ 20:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback