- en liten varning

Jag vill utfärda en Casa Cor-varning:
Jag vet inte, kanske är det bara jag som har missuppfattat idéen med
Casa Cor från början. Jag kanske inte har läst ordentligt, hade fastnat för det där med "inredning för en fiktiv familj" - alltså jag trodde att det skulle vara ett "hem". Men nu har jag sett lite bilder och läst SVDs recension blir jag lite besviken och tveksam. 

"Väggarna är täckta med juveler målade i guld och silver och mitt i rummet står en flott vit lyxbil, ett av många tecken på att det här är ett projekt som blivit möjligt med stor företagssponsring." 

Det verkar som om det är mer än designutställning än något annat, där man visar antingen vad man kan göra för konstigheter eller där man har möjlighet att visa upp sin egen kollektion. Hm.

Kommentarer
Postat av: Thomasjennifer

Really interesting site, thank my friends, have advised.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback