- byggnadsvård

177762-55177762-54

I mitt restauerade torp är sorgligt nog alla elektriska grunkor plastiga och moderna och jag har tänkt byta ut en del av de mest synliga. Isolatorer (45.-/st) och den tvinnande sladden (45.-/m) kommer från
Gysinge byggnadsvård. Annars är den här affären ruskigt dyr. Här finns tex en nytillverkad skvallerspegel som jag är sugen på - jag kan bara inte begripa att denna enkla konstruktion ska kosta häpnadsväckande 3700.-!?

177762-56

Är man i Stockholm och vill titta på nygjorda grejor från gamla modeller rekommenderas annars Byggfabriken, Skansens Byggnadsvård. Och allra roligast är kanske Nacka Byggnadsvård som även säljer äkta gamla återvunna fönster och dörrar med mera.

Kommentarer
Postat av: Håkan Lesse

Se gärna på skvallerspeglarna på tidochform.se som kostar en bråkdel av ovanstående och som är rostskyddade och lackerade

2008-01-07 @ 20:09:43
Postat av: Christersabrina

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback