- amsterdam!

HURRA! Nu är det äntligen dags! Imorgon tar flyget oss till Amsterdam!

Supertrevliga 
Sia som är en Amsterdamtjej med bloggen Siagrafica  - har varit så snäll och sammanställt en fantastisk lista på ställen att besöka. Det är verkligen roligt att resa iväg med tips från en livs levande människa, som verkar ha ungefär samma intresse och smak, i bagaget.

Så - jag vill önska alla en trevlig helg med hopp om underbart väder. Själv ska jag bara myyysa och låta mig inspireras. Jag hoppas att jag har mycket att berätta när jag kommer hem! Hejdå och vink!

image524

Kommentarer
Postat av: art[e]fact

Åh, ha det nu alldeles underbart!! Berätta ALLT sen ;)

Postat av: Nilla

Ha det så skönt på resan!

2007-06-05 @ 14:12:17
URL: http://tankebubblor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback