- fiffig pick up

image232


Höganäs har tagit fram en ny ganska smart bricka med hål för muggen inför vår och sommar. Jag tror dock att den är lite för liten och att det hade varit bra om det var en liten kant på sidan så mackan inte halkar av - jag har närmligen en rätt så svajig gångstig bort till mitt trädgårdsbord. Hmm, kanske ska borra hål i någon av mina egna brickor...?

Så här skriver Höganäs: Muggens utbuktande midja ger ett skönt grepp, gör den enkel att stapla och ger en stadig placering i brickans hål. Välj mellan fyra mönstrade brickor och muggar i vit blank eller svart glasyr. Design: Karin Agélii & Anki Eklund

Kommentarer
Postat av: Alexandra Neldel

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback