- hej alla nya besökare!

Och välkomna såklart! Åh vad roligt det var att upptäcka att så många ville kika runt här! Jag hinner inte riktigt svara på alla rara kommentarer så jag gör ett gemensamt: HEJ PÅ DEJ! här och nu.

När jag startade bloggen så tänkte jag att det redan fanns så många fina och bra bloggar inom "inredningsgengren" att det verkligen inte behövdes en till - så fram tills nyligen har jag varit hemlig och haft lösenord här (därför inte så många har hittat hit tidigare). Men äsch - en liten blogg till kanske kan få en plats, tänkte jag och gjorde mig ohemlig. Hepp!

(jag har inte riktigt fattat hur man lätt svarar på kommentarer - måste man själv leta upp själva inlägget för att göra en kommentar?)


Och jag känner mig väldigt smickrad över att bli omtalad på
Cleopethras finafina blogg! Tack! Glad!


image194

Kommentarer
Postat av: Glennmoa

Incredible site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback