- hej från html-träsket

image284


Jag hinner verken scrolla eller sålla idag. Jag har nämligen fastnat totalt i html-träsket. För det är såhär: jag har ett litet "projekt" som jag kommer att lansera på webben i nästa vecka (om allt nu går vägen). Och jag ljuger om jag säger att jag är bra på att göra hemsor, men ändå har jag bestämt att jag iaf ska försöka göra allt själv. Hmm.

Nåja. Fyra av karktärerna i "projektet" vill säga hej och önska trevlig helg! Och jag hoppas nu att helgen blir vårig på er alla - själv kommer jag slita mitt hår för att familjen ovan och deras kompisar ska flytta in i sitt nya hem väldigt snart. Jag återkommer...  

Kommentarer
Postat av: Kix

Hmm... nu blev jag nyfiken!

Postat av: scrolla

Men det var ju bra! Nu blir jag sporrad att kämpa vidare... :D

2007-03-23 @ 22:55:50
Postat av: Kix

Hej igen! Jo, jag undrar lite... :-) Det handlar om att få in en bild på sidan - jag skrev om det lite mer i inlägget nu på min sida. Jag vore supertacksam för hjälp!
Ha en toppendag!
Kram!

2007-03-24 @ 09:22:57
URL: http://kixkoll.blogg.se
Postat av: Conradamal

A exceptional happy site!

2009-03-11 @ 08:49:49
URL: http://conradamal.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback