- vacker poesi

Oj. Ibland händer det saker i livet som gör att man längtar otroligt till en helt vanlig dag. Känner mig rätt matt efter de senaste dagarnas upprördhet på olika fronter och har därför inte varit sugen på bloggande. Meeen jag kan meddela att "betongandet" igår gick ganska hyfsat. Som vanligt blev det en hel massa betong kvar efter vad som  skulle ha gjorts så det blev några extra och snabba kreativa lösningar. Spännande!

Solid Poetry snurrar runt i hela bloggvärlden och jag måste ju också... Se så fantastiskt vackert! När det regnar på dessa plattor träder ett blommöster fram. Genialiskt!


image462

Så tjusiga kommer inte mina betongplattor blir kan jag redan nu meddela... Men jag väntar med spänning på att de ska bli klara.


Kommentarer
Postat av: Storjägarn´

Det där är så läckert. Tänk om det går att få fram ett annat mönster om solen lyser på den. :-)

Postat av: Nilla

Jag har sett det innan och jag gillar det jättemycket! Skulle var kul att se det i verkligheten också. Var kan man göra det?
Ha en skön helg.

2007-05-04 @ 11:34:09
URL: http://tankebubblor.blogg.se/
Postat av: Purple

Vilken urhäftig idé med betong som blommar!

2007-05-04 @ 21:18:56
URL: http://purplearea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback