- klockor

Fästmannen frågade igår om jag hade fått någon gravidnojja i form av kontrollbehov (han hade inte märkt av något utan undrade om jag hade något litet eget). Jag kunde inte annat än fnissa eftersom det känns som mitt liv är extra okontrollerat just nu. Men - efter någon timme kom jag på mig själv att dammsuga nätet efter väggklocka, väckarklocka OCH armbandsklocka. Så ja... Tid verkar vara viktigt. (tidigare under dagen hade han dessutom fått sig en skopa angående just tid.)

Väggklockan kan jag nu pricka av - jag vill ha en sån här:
image714


Finns hos
Cosas som nu firar ett år och har kalaspriser! (finns i flera färger)


Väckarklocka var svårare - den får nämligen INTE ticka! Och sen ska siffrorna helst vara självlysande så att man inte behöver tända lampan eller sträcka sig för trycka på en knapp. Tipsa mig gärna!


Kommentarer
Postat av: Maria

Väckarklockor är svåra... Vi har en sån där som lyser upp i taket. Själva klockan är otroligt ocharmig men det är extremt praktiskt att bara öppna ögonen och kika lite i taket när man vaknar för att se vad klockan är. Jag var väldigt skeptisk när den inhandlades, men nu är jag helt såld!

Postat av: scrolla

Aha. Så bra. Tack. Jag har bara sett såna där klockor som man måste trycka på för att lysa. Hm, en projektorklocka kanske det blir.

2007-12-01 @ 18:07:36
URL: http://scrolla.blogg.se
Postat av: Hallånet

Off topic-kommentar, svp:



plåpp din blogg har nyss fått en ny läsare!



Trevlig höst :)

2008-10-23 @ 14:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback